Z pewnością (jak każdy dobry sprzedawca upominków) rozumiesz, jak ważne jest wyprzedzanie trendów w nadchodzących porach roku i okazjach.
Planowanie tak wyjątkowych dni, jak Dzień Matki, jest zakorzenione w rutynie każdego sprzedawcy prezentów. W styczniu prawdopodobnie gorączkowo zaopatrujesz się we wszystko, co różowe, czerwone i w kształcie serca, gotowy na nadchodzące Walentynki w lutym. Do połowy lutego skupiasz się na Dniu Kobiet. Zaraz po Świętach Wielkanocnych możesz płynnie zmieniać swój asortyment na żywe produkty o tematyce letniej. Nagle przychodzi świadomość – Dzień Ojca już za dwa dni, a Ty zapomniałeś….
Aby pomóc Ci być na bieżąco z trendami i służyć jako podręczny kalendarz, przygotowaliśmy tę inspirującą stronę.
Celem tej strony jest nie tylko informowanie Cię o nadchodzących wydarzeniach, ale także zapoznanie Cię z ideą wykorzystania wszystkich międzynarodowych dni do celów promocyjnych. Czy zastanawiałeś się kiedyś nad przygotowaniem promocji na Międzynarodowy Dzień Czekolady obchodzony 7 lipca lub Międzynarodowy Dzień Buddy obchodzony 8 kwietnia? Przypomnijmy sobie znaczny wzrost popytu na lalki Barbie w 2023 r. – w tym okresie sprzedaż wszystkiego w kolorze różowym było najmądrzejszym wyborem, jakiego mógł dokonać sprzedawca detaliczny. Sprawdź naszą ofertę poniżej, aby znaleźć i zaplanować idealny program upominków dla swoich klientów... i pomóc Twojej firmie rozwijać się.